Za izvajanje stalnega vzdrževanja in podpore nudimo uporabnikom možnost pogodbenega sodelovanja, ki zagotavlja najboljše pogoje za obe strani. Pogodba se sklene za določen ali nedoločen čas.
Odzivne čase, obseg podpore, ceno in dodatne storitve opredelimo v pogodbi s stranko.
Pogodba je lahko sestavljena iz naslednjih dodatnih storitev:
24/7 sistemska in uporabniška podpora,
hitrejši odzivni časi (2 ali 4 ure, standardno 8 ur oz. naslednji delovni dan),
telefonska podpora,
podpora na daljavo,
nadomestna IKT oprema za čas, ko je strankina oprema v servisu,
popusti pri nakupih opreme in naročilih storitev izven pogodbe.
Zunanje izvajanje (outsourcing)
Zunanje izvajanje storitev IKT (outsourcing) je za podjetja ugodna rešitev, ko želijo poskrbeti za svojo informacijsko infrastrukturo. Zunanje izvajanje prinaša številne prednosti, ki omogočijo lažje in bolj učinkovito delo, manj napak in manj zastojev.
RSH d.o.o. že več kot 20 let izvaja storitve vzdrževanja IS, tehnične podpore in upravljanja informacijskih sistemov. Prenos nekaterih storitev z zaposlenih na zunanje izvajalce lahko prinese vrsto izboljšav tako v poslovnem smislu (nižji stroški, boljše upravljanje s stroški IT storitev) kot tudi v strogo tehničnem smislu, kjer lahko vpliva na kakovost izvedenih storitev.
Zunanje izvajanje je definirano kot posredovanje ali delegiranje tistih opravil oz. storitev, ki za podjetje ali organizacijo niso osrednja dejavnost, nekemu drugemu izvajalcu, ki je specializiran za tovrstna opravila.
Odločitev o zunanjem izvajanju določenih storitev je poslovna odločitev pogosto pogojena s stroški, ki bi jih organizacija imela, če bi storitev opravila sama ali pa je odločitev posledica dejstva, da lahko specializirana zunanja organizacija delo opravi bolje. Pri slednjem je poudarek na kompetencah zunanjega izvajalca ali pogodbenika.
Prednosti
Dejstvo, da veliko podjetij uporablja zunanje izvajanje, priča o njegovi uspešnosti. Zato se jih še več odloča za prehod na zunanje izvajanje nekaterih storitev, med temi pa imajo velik delež IKT storitve. Nekaj glavnih prednosti, ki jih zunanje izvajanje prinaša organizacijam:
možnost dostopa do intelektualnega kapitala, znanja in izkušenj drugih podjetij, ki so specilizirana za določeno področje,
možnost osredotočenja na primarno dejavnost podjetja in prenos postranskih in podpornih storitev na zunanjega izvajalca,
možnost planiranja stroškov s sklenitvijo pogodb o zunanjem izvajanju,
možnost znižanja stroškov zaradi priložnostnega najema delovne sile ali intelektualnih storitev v nasprotju z zaposlovanjem svojih zaposlenih za določeno področje.
Vir: Wikipedia, http://en.wikipedia.org/wiki/Outsourcing
Nabor storitev primernih za zunanje izvajanje, ki jih pokriva tudi RSH
pomoč in podpora (tehnična pomoč in podpora končnim uporabnikom, oskrba in upravljanje delovnih postaj, implementacija nove programske in strojne opreme na področju namiznih sistemov, mobilnost in varnost uporabnikov),
sistemska podpora (omrežne in strežniške storitve, arhiviranje, varnost na strani strežnika),
upravljanje infrastrukture (upravljanje strojnega dela IS – delovanje naprav in periferne opreme, oskrbovanje tiskalnikov in drugih potrošnih naprav).