Tu smo, ko nas potrebujete
Našim strankam nudimo strokovno pomoč in podporo pri uporabi IKT opreme in tehnologij. Pomoč je lahko v obliki tehnične pomoči na terenu ali na daljavo, kot sta telefonska podpora in oddaljen dostop.
V ta sklop sodijo tudi različna svetovanja pri uporabi in nakupu. Programska, delno pa tudi strojna oprema, imata čedalje več funkcij, zato lahko pride do manj učinkovite rabe teh, do težav pri varovanju, arhiviranju in povezljivosti.
Tovrstne storitve izvajamo dnevno pri svojih pogodbenih in stalnih strankah po prejemu telefonskega klica ali elektronske pošte.
Odzivne čase, obseg podpore, ceno in dodatne storitve opredelimo v pogodbi s stranko.
Še spisek storitev, ki sestavljajo sklop Pomoč in podpora
namestitve, odstranitve in popravki namiznih operacijskih sistemov,
namestitve in konfiguracije aplikativne programske opreme,
namestitve mrežnih komponent, omrežnih povezav, skupnega dela,
arhiviranje uporabniških podatkov,
storitve s področja varnosti (AV, antispam),
podpora pri uporabi Office aplikacij,
podpora pri razvoju ali razvoj aplikacij in makrojev v Office programih,
povrnitev sistema v delujoče stanje, odprava napak.